Kérés

Öhm... Kicsit zavarban vagyok, mert ilyet ritkán teszek... Főleg mivel, nem tartom magam valami nagyon jó írónak... De szeretném, ha írnátok többen is véleményt. Kérlek ne haragudjatok meg, de nem érzem úgy, hogy a történet elnyerné a tetszéseteket. Kiv persze azt a négy embert akire mindig számíthatok.

Olvassátok-e egyáltalán? Vagy szeretitek-e még? Kérlek írjátok meg nekem.
Köszönöm!

2010. augusztus 27., péntek




Sziasztok, hát megjött a második videó. Amúgy nem találtam olyat, aki jól alakította volna Nenayt. Így hát megragadtam, egyik kedvenc sorozatomat a Buffyt és összealkottam valamit. Szóval így tessék elképzelni a dolgokat. Tudom bonyolult de egy rövid magyarázat.

Buffy - Nenay
Willow - Lily
Xander - Bill
Angel - Wrath

De persze, ti tudjátok, hogy nem ez a valódi felosztás. Szóval, remélem, hogy nem akadtok ki nagyon, hogy milyen béna lett. És kérek véleményt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése