Kérés

Öhm... Kicsit zavarban vagyok, mert ilyet ritkán teszek... Főleg mivel, nem tartom magam valami nagyon jó írónak... De szeretném, ha írnátok többen is véleményt. Kérlek ne haragudjatok meg, de nem érzem úgy, hogy a történet elnyerné a tetszéseteket. Kiv persze azt a négy embert akire mindig számíthatok.

Olvassátok-e egyáltalán? Vagy szeretitek-e még? Kérlek írjátok meg nekem.
Köszönöm!

2010. december 4., szombat

Kedves olvasók!

1. Tudom, hogy ami így kezdődik azt már el se szoktátok kezdeni olvasni, de most kérlek tegyétek meg!
Van egy nagyon-nagyon kedves író társam, aki most publikálta, történetét blogon!

Márt fent van az első fejezet! Nekem nagyon tetszik, és szerintem nagyon tehetséges. Szerintem nézzetek be hozzá!
Link:  http://feligcsokoltholtak.blogspot.com/

2. Kevesen tudják de hatalmas nagy Harry Potter fan vagyok, és a nyáron elkezdtem egy HP-s fanficet, de nyugi innen sem hiányozhat Rob, még akkor is ha nem is Cedricként van benne, az első fejezet már fent van, de eddig nem igen mutogattam, de ezen most változtatok. Ennek is itt a linkje, nézzetek be:

Link: http://arya9135.blogspot.com/

3. Tudom valószínűleg el sem olvassátok... Bár reménykedem benne, és ezúton is szeretném megköszönni állandó olvasóimnak, akik folyton küldték a komikat, hogy vissza csalogatták Nenayt a blogra.

Puszi: Arya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése